13 Kasım 2017 Pazartesi

Ablamın yeni arkadaşı ve abim bizi sikti.porno hikaye dinle

Merhaba sizlere ablamın yeni sevgilisiyle aramda geçenleri anlatacağım fakat abimde o gün evde olunca toplu bir sikiş yaşamış olduk. Neyse her şey geçen cumartesi gecesi oldu. O gün ablam yeni erkek arkadaşını eve getirince biz çocukla samimi bir hava yakaladık. Benim amımdan ona söz ederken ben soyundum ve Tolga benim amımı incelemeye başladı. O sırada azgın bir hal alan Tolga dil ucuyla ablamın yanında deliğimi yalamaya başladı. Tam o sırada abim Semih de içeri girince biz kızacak sandık fakat o da sevgilisinin yanında ablamın kilodunu çıkartarak ablama aç amını sikeceğim dedi.  İyice azgın şekilde dışarıdan gelen abim Semih kazulet gibi yarağını dar deliği olan ablama geçirip sikmeye başladı. Tolga abimden ilham alıp beni domaltarak dev sikini abim gibi domalttığı anlarda bana çakmaya devam etti. Evde adeta bir toplu sikiş havası oluştu. Ben domalmışım ablam domalmış ve iki erkek bizi kıyasıya sikmeye devam etti. Abim bir ara ablamdan bıkıp benimle sikişmeye devam etti. O sırada ablam ise Tolga’nın kocaman yarağında hoplamaya devam ediyordu. O şekilde erkekler ilk postalarını attılar. Biraz dinlenip şişe çevirmece oyunu oynadık. Tolga çevirdiği şişe ile beni bir güzel abim ve ablam karşısında yani onların gözü önünde yaladı ve yarağını ağzıma verip sakso ettirdi. O anlarda abim de iştaha gelince oyun bozanlık etti ve şişe sırasını beklemeden hemen ablamı masaya doğru domaltarak önce deliğini bir güzel yaladı ve daha sonra ise kocaman yarağını dar am deliği olan ablamın içerisine yerleştirip sikmeye devam etti. Abim ablamı delicesine sikerken Tolga da ablamın sevgilisi olduğu halde benden daha çok hoşlandı ve benim deliğime girip çıkmaya devam etti. O şekilde ödül oyunda erkekleri bir güzel sikişe doyurduk ve tolga evden ayrıldı. Daha sonra akşam olunca abim bu kez iyice azdı ve porno izlerken ablam ve bana sakso çektirmeye başladı. Abimin yarağı yadlıktan sonra onu 3. Kez boşalttık ve süper bir sikiş günü oldu bu hepimiz için.

Grup seks yapmak isterken beni siktiler.porno hikaye dinle



Merhaba değerli okuyucular sizlerle bu anımı paylaşarak rahatlamak istiyorum doğrusu.Ben 26 yaşında istanbulda ikamet eden biriyim.Çoğu arkadaşlarımın grup seks yaptıklarının hikayelerini dinleye dinleye bende hayatımda ilk defa yapmaya karar verdim.Tek başıma yaşadığımdan dolayı evimde oldukça müsaitti.Birgün kafamda biraz iyi 3 tane escort bayan çağırdım evime geldiler.Önce oturduk biraz sohbet içki falan derken,soyunmaya başladık sevişiyorduk,ikisi bir sikimi yalıyor diğeri ağzımın üzerine amını dayıyor yalatıyordu,Muhteşem zevkli anlar yaşıyordum.Daha sonra içlerinden birisi hadi fantazi yapalım dedi.Tamam dedim bende ne olduğunu sorsaydım keşke.Bana ten rengi külotlu çorap giydirdiler ve yüzükoyun bir şekilde yatağa bağladılar.Önceleri birşey anlamadım birisi üzerime çıkıp vücudumu yalıyordu,sonra aynadan gördüğüm şeyle ilkten irkildim diğer bayan beline bir oyuncak takmıştı.Napıyorsunuz dedim hiç sesini çıkartma bizim aldığımız zevkin aynısını sana tattırıcaz korkma serbest bırak kendini dediler.İstemediğimi söyledim defalarca ama dinletemedim.Üzerime çıkıp götümün iki yanağını ayırıp belinden bağladığı yarrağı sokarak inim inim inlettiler beni yaklaşık bir saat bu şekilde sikildim.Şimdilerde ise alışkanlık oldu hem sikiyor hem kendimi siktiriyorum.Ama grup olarak çoklu escort çağırmıyorum artık.Beni sikecek bir bayan bulamadığım zamanlarda ise canım sex istediğinde artık ne bulursam şişelerin üzerine oturmakmı dersiniz,hıyar patlıcan ne bulursam sokmakmı dersiniz kendi kendimi bu şekilde tatmin edebiliyorum.O bayanlar beni belden bağlamalıyla sikmeselerdi eğer hiç böyle olmuycaktım,vazgeçmek ne kadar istesemde şimdi artık çok geç başka şekilde zevk alamıyor,bu tutkumdan vazgeçemiyorum.

Ablam ve kız arkadaşıyla sabah sikişim.porno hikaye dinle

Kız kardeşi ve ablamın o yaş günü partisi benim sikiş günü partim oldu adeta. Bununla ilgili hikayemi sizlere paylaşmak istiyorum. Her şey okul sonrası oluşan o yaş günü partisinde gelişti. Ablamla zaten daha önceden aramızda aile içi sikiş fantezileri vardı. Ama ben ablam ve arkadaşını aynı gün aynı yerde sikmek toplu yani grup sikişi yapmak istiyordum. Ablam hatunu ikna etti ve hatun bizim eve gelince bunlar partiyi bizim evde devam ettirdiler. O ara içki şişleri ellerinde iki seksi hatun da soyununca ben kafayı yiyecek bir hal aldım. Dev yarağı elime alarak bunlara bakıp bakıp 31 çekmeye devam ettim. Ben hatunlara bakarak  31 çektikçe onlar benim dev siki ellediler ve seksi şeyler o anların keyfini bu güzel bedenimde sonuna kadar sürdürmek için hemen soyunmuş halde benim iri yarağı sıvazlayarak ağızlarına aldılar ve bir müddet sakso çektiler. Dev yarağımı dibine kadar içlerine alan seksi şeylere baştan aşağı sokmaya devam ettim. O coşkulu sikiş anlarında kafamda grup sikişi yapmak olduğundan iki güzel amlı şeye dev yarağı bastıkça bastım ve devasa yarağın keyfini sürmek için yanımda domalan ablam ve seksi kız arkadaşı benim kocaman siki içlerine almak için adeta kıyasıya bir yarış halindeydi. Neyse bir müddet daha devasa yarağı ablam ve kız arkadaşına çakmaya devam ettim. Seksi ve son derece güzel olan elit afete benim kıllı iri siki ayakta döşemeye devam ettim. Ablamdan ziyade azgın arkadaşını siktim. Ablamı kıskanan o güzel amlı arkadaşı bir süre de onu sikeyim diye daha da domaldı ve deva sikimi deliğinden içeri almayı sürdürdü. Kocaman yarağı dipten uca içine almak isteyen ablamın seksi bayan arkadaşına kısa müddet daha yarağı bastım ve iri yarağımın keyfini süren o seksi güzele am deliğine kısa müddet daha çaktıktan sonra o seksi güzelle o şahane devam eden anların keyfi bir başka oldu doğrusu. Ben azmış halde hatunların üzerine boşalınca süper bir keyif aldım.

Köyde iki kız kardeşimi siktim.porno hikaye dinle

Merhaba arkadaşlar sizlere başımdan geçen aile içi sikiş konusunda tecrübe ettiğim iki kız kardeşimin deliklerine nasıl girdiğimi anlattığım hikayemi seveceğinizi umuyorum. Köyde yaşamıyoruz ama tesadüf eseri yazın bir araya gelince annemlerde uzak akrabaları ziyarete gidince iki kız kardeşimle ilgilenmek ve onlarla eskiden beri aramızda şakalaşmaları ilerletince olanlar oldu. Biraz da o gün sarhoşluk da eklenince süper bir sikiş kaçınılmaz olmuştu. Neyse hemen hikayeme geçmek istiyorum. Sabah saatleriydi. Köyde evin çatı katında yer alan geniş balkonda iki kız kardeşimin içki içtiğini fark edince ben de aralarına katılmak istedim. Fakat onların yanına gitmeden önce porno dersini elime almış bir müddet 31 çekince yarağı kaldırmış halde bu seksi iki güzelin yanına gittim. Dev yarağı bunların eline salarak aralarına katıldım. İki güzel kız kardeşim İrem ve Hülya, dev yarağımı yarış yarışa yalamaya başladılar. Bir ara ikisinin de kafasını tutarak yarağımı yan yana yalattırmaya devam ettim. İçkileri de yudumlayınca bunlarla harika bir öpüşme yaşayarak soyunan kız kardeşlerimi domaltarak dev yarağımın üzerine bindirdim. Seksi şeyler bana büyük keyif veriyor adeta porno filmlerinde yaşanan o aile içi seks anları gibi sikiş keyfi yaşatıyorlardı. Dev boyuttaki yarağımı seksi ve bir o kadar da güzel olan iki kız kardeşimin deliklerine bir süre daha sokunca ben büyük bir şehvet yaşadım ve seksi kız kardeşlerimi sikmeye devam ettim. Son derece harika görünüme sahip olan iki seksi kız kardeşime iri sikimle büyük keyif veriyor bir yandan içiyorduk. Geniş bir balkon olunca iki hatunu da rahat rahat istediğim pozisyonda dev yarağıma bindirip kafama göre sikmeye devam ettim. Azdırıcı bir halleri vardı ve o dar am deliklerinden içeri girdikçe kafayı yiyecek gibi oldum. Dergilerdeki kızlardan daha güzellerdi. Onların akıllarına gelen çoğu sikişme pozisyonunu da denedik ve o gün kesinlikle büyük bir sikiş zevki aldık. Devasa yarağı çok seven iki kız kardeşimle hemen banyoya geçtik ve bir birimizi şampuanlayarak yıkanıp o günün keyfini sigaraları yine balkonda içerek çıkarttık.

Üvey annem ve yakın arkadaşıyla sikiştik.porno hikaye dinle

Selamlar ben Adnan, 25 yaşındayım ve hayatımın büyük bir kısmı aile içi sikiş konularında pornolar indirmek ve izlemekle geçiyor diyebilirim. Zevk veriyor ve beni mutlu ediyor bu tür pornolar. Neyse ben sizlere gün yapan üvey annemle yakın arkadaşının o gece bana yaşattıklarını anlatmak istiyorum. Gün içinde üvey annem verdiği gün sonrası yakın arkadaşı olan Filiz abla evden gitmemişti. Babam zaten yurt dışı ziyaretinde olduğundan hatun annemle kalıp o her zamanki kaçamak lezbiyen sikişinden yapmak istemişti. Ben gizlice arada onları takip ediyor her fırsatta onları gizlice kameraya çekerek daha sonra onları izleyip 31 çekiyordum. Neyse o gece hatun üvey annemle odasına çekilmiş bir birini oyuncak yaraklarla sikmeye devam ederken birden ortaya çıktım ve dev sikimi bu iki azmış karıya gösterince bunlar bir afalladı. Canlısı burada dedim ve alın size 22 santim yarak dedim. Hatunlar iyice coştu üvey annem zaten beni tahrik etmekten bir hal oluyor ve benimle sikişeceği günü iple çekiyor gibiydi. İşte o gün gelmişti. Önce arkadaşı Filiz’i o manken gibi taş gibi vücut hatları olan seksi şeyi domalttım ve yarağı bunun deliğine yerleştirip güzelce sikmeye devam ettim. Devasa boyuttaki kol gibi yarağımı dibine kadar deliğine almaya devam eden Filiz ablam sırayı seksi üvey anneme verdi. Ben hemen üvey annemin o güzel beyaz kilodunu çıkartarak kocaman yarağı bunun dar deliğine amına sokmaya devam ettim. Ben yarağı azmış haldeki üvey anneme soktukça hatun iyice çıldırıyor ve zevkten dört köşe bir hal alıyordu. Devasa yarağın tadına baka n seksi üvey annem sırasını tekrar Filiz ablama o manken gibi karıya verdi. Ben kafayı yiyecek gibi oluyordum. Filmlerde bile görmediğim kadar şahane iki amcık yanımdaydı ve onlara girip çıkmaya devam ediyordum. Bu süper bir duyguydu benim içinde ve yarağımı seksi şeyin deliğine bir süre daha sokup boşaldım ve daha sonra üçlü halde duşa girip o anların keyfini biraz da duşta çıkarttık.

12 Kasım 2017 Pazar

Servise Gittigim Güzel Hatunla Beraber oldum

Merhaba Ben Mehmet  Yaşım 39
Kız arkadaşımdan ayrılalı uzun zaman olmuştu ve  kendimi sadece işime vermiştim. Bir panjur firmasında satış müdürü olarak çalışıyordum.  o gün telefonum çaldığında karşıdan gelen zarif ama fazlasıyla samimi hoş bir bayan adının selen olduğunu söyleyerek 4 yıl önce yapmış olduğumuz bir pencerede arıza olduğunu ve servis için destek istediğini belirtti. bende doğal olarak teknik servise bildireceğimi iletip telefonu kapattım.  ertesi gün yine Selen in beni aradığında servisin gelmediğini söyledi garip di ama teknik servis gitmediklerini doğrulamıştı. Gün içinde servis yapılacağını tekrar Selen Hn bildirdim ertesi gün beni arayıp servisin gelmediğini söylediğinde mahcup olmuştum. Ev adresini öğrenip bugün akşama doğru kendim bizzat geleceğimi ifade ettim ve akşam mesai bitimine yakın Selen in adresin deydim. Apartman dairesinin kapısı açıldığında karşımda duran hanımefendi gayet şık giyinimli bir iş kadını imajıyla biraz yorgun ama üstündeki bluzunun bir tarafı düşük omzu olduğu gibi bütün diriliğiyle beyaz pürüzsüz teninin çıplaklığıyla beni büyülemişti. O da beni hafif ama fark ettirmeyecek kadar kısa bir süzdü, kapının yan tarafında duran portmantonun içinden bir erkek terliği çıkarak önüme bıraktı. -kocamın yeterliliğiydi uzun zamandır giyen olmamıştı buyurun diyerek kapıyı benim kapatmamı istercesine içeriye salona doğru yürüdü. Ben kocasının terliklerini giyerken kalçalarının yuvarlak ve güzelliğine takılmıştım. Kapıyı kapatarak salona geçtim ve gecikmeden dolayı özür dileyerek hangi pencerede arıza olduğunu sordum, bana bulunduğumuz salonun bir penceresini gösterdi. Hiç bir el aleti bile almadan servise geldiğime bende garipsemiştim ama zaten servis elemanı değildim. Pencerenin panjurunun terse sardığını anlamam uzun sürmedi ve basit bir düğme pozisyonunu değiştirerek panjuru düzeltebildim. Tüm bunlar iki dakikayı geçmemişti. Ama saatlerce sürecek bir akşamın başlangıcı olacağından haberimiz bile yoktu.
Güzel omuzlu kadın elinde iki fincan kahve ile oturduğum kanepeye doğru yaklaştı, ayağa kalktım zahmet oldu dediğimde kahvenin dumanı gözlerimizin arasında keskin kokusu ile tütüyordu. sadece gözlerim gözlerine değmemişti elindeki kahveleri aldım sehpaya bıraktım ve gözlerinin söylediğini yapmak için yavaşça boynuna doğru eğildim ve hafifçe öptüm, alacağım tepkiden tedirgin biraz üstünden aynı yumuşaklıkla bir kez daha öptüm, biraz üstünden bir daha, dudaklarına yöneldim üç öpücük uzaklıkta dudağının köşesine derin bir öpücük kondurdum heykel gibi duran kadın derin bir iç çekmesiyle dudaklarını bana doğru yönlendirdi, rahatlamıştım. Alt dudağını emmeye başladım elimi incecik beline koydum ve sırtına doğru okşamaya başladım. Birbirimizin dudaklarını emmeye başladık diğer elimle de elbisesinin altından belinden göğüslerine doğru okşayarak sutyeninin etrafından göğüslerini hafifçe sevdim. Telli sutyenini yukarıya doğru sıyırarak diri göğüs uçlarını hafifçe sıkarak sevmeye başladım, başını geriye doğru atmasıyla dudaklarımız ayrıldı ve uzun boynu çıplak muzuyla gözlerimin önünde öpülesi bir derya göründü, boynunda öpülmedik yer bırakmazken elimin diri göğüs uçları ile diğeri ise kumaş pantolonunun üstünden yuvarlak kalçalarını okşuyordu. birden kemerimin tokasını açtı. Kot pantolonumun düğmelerini tek eliyle çözdü ve iki eliyle kotumu aşağıya sıyırdı ve güzel omuzlu kadın baksırımı da aşağıya indirirken kendisi de dizlerinin üstüne çöktü. Şimdi ben heykel gibi durmuş taş gibi olmuş yarağımı sıvazlayan kadına bakıyordum. Ağzıyla ufak ufak ucundan öperek tükürüklüyor ve yavaş yavaş daha fazlasını dişlerinin yardımıyla ağzına sokup çıkarıyordu, saçlarından tutmuş başının gidip gelmesine yardım ediyordum. üstündeki bulüzünü çıkardım. süteyeninin kopçasını açtım ve çıkarmasına yardım ettim elinden tutarak ayağa kaldırdım pantolonunun düğmelerini açarak üstünden çıkardım külodunu aşağıya sıyırarak tek ayağından kurtardım. Çırılçıplak karşımdaydı ince beli iri dolgun göğüsleriyle, göğüs uçlarını emmeye başaladığımda inlemeye başladı arkasındaki kanepeye oturtup iki bacağının arasına başıma sokarak amını yalamaya başladım inlemeleri beni tahrik ediyor tahrik oldukça dilimle içine girip çıkmaya çalışıyordum. hadi dedi içimde hissetmek istiyorum dedğinde yarağımı amina hiç zorlamadan soktum zaten kaygan amcığı beni almaya hazırdı. gidiş gelişlerimde kanepenin koluna tırnaklarını geçirmeye çalışıyor inlemeleri ve göüslerinin benim darbeler imle hoplaması beni çıldırtıyordu. Arkasına geçerek götünün deliğine başparmağımı gezdirerek anımda gidip geldim dayanamıyordum artık. benim elimden tutarak iki çıplak bedeni sonradan anladığım mutfağa götürdü. mutfak tezgahının üstüne oturarak bacaklarını araladı ihtirasla içine tekrar girdiğimde acıyla inledi sonrada devam etmemi söyledi. musluk dan tutunmuş selenin inlemeleri beni artık dayanılmaz hale getirmişti. içinden çıktığım gibi tüm spermler im yüzüne göğüslerine göbeğine boşalmıştı.
bir hışımla dizlerinin üstüne çökerek yarrağımı yalamaya başladı tiriyordu. Banyoya geçtik duşun altında amını yalıyarak inledi oda benim yarağımı ağzıyla bir daha boşalttı. yatak odasına havlularımızka geçtik yatağa uzandık kuağıma gitme bu gece kal diye fısıldadı. yatakta ben onun amını yalarken o da benim yarağımı ağzından çıkarmıyordu. sabah omzumda bir ağırlıkla uyandım kafasını omzuma yaslamış uyumuş kalmıştık. üstümüzde bir şey yoktu elimle amını okşayarak uyandırdım sırılsıklam olmuş amını üstüme çıkarak yarağımın üstüne bir hışımla oturdu üstümde zıplarken göğüslerinin hareketini izliyor ve başını arkaya doğru sarkıymış haliyle inlemeri arasında içine bir kere daha boşaldım.
O gün bende Selen de işe gitmedik güzel bir kahvaltı ve tv karşısında birbirimizle oynayarak geçirdik.
Panjur servisim bitmişti. borcunu sorduğunda bizden olsun dedim ve Apartman dairesinden ayrıldım.
mremiroglu @ hormail . com    panjur servisi için randevu alınız 🙂

Yeğenimin ile Rahibe Fantezisi sikisim

Merhaba seks hikayesi okuyucuları. Ben Münevver, 32 yaşındayım. Samsun’da yaşıyorum. 1.60 boylarında, türbanlı, etine dolgun bir kadınım. Eşim bilgisayar mühendisi, ben ise ev hanımıyım. Çocuğumuz yok maalesef. Anlatacağım hikaye eşimin ablasının oğlu ile aramda geçti. Söz konusu çocuk, Emre, 18 yaşında ve bu sene üniversiteye başlayacak. Eşimin ablası, eşi ve Emre; Almanya’da yaşamaktalar. Bu sene bir fırsatını bulup yanlarına gitmeye karar verdik. Eşim işlerini ayarladı. Üç günlüğüne gidecektik.
(Uçağa bindik, Almanya’ya vardık, eniştem bizi aldı vs gibi gereksiz ayrıntıları geçiyorum)
Bir gün sabahtan eniştem eşimi şantiyeye götürmeye karar verdi. Beraber işleri inceleyeceklerdi. Ablam, Emre ve ben evdeydik. Ablama telefon geldi. Altın günleri varmış Türk arkadaşlarıyla. Bana gelmek isteyip istemediğimi sordu. Ben de istemiyordum ama kırmak istemediğimden biraz rahatsız olduğumu söyledim. O da üstelemedi ve yalnız gitti. Emre ve ben evde baş başa kalmıştık. Evet, tahmin edeceğiniz üzere Emre’yi arzuluyordum ben. Eşimle birbirimize aşıktık fakat cinsel hayatımız pek iç açıcı değildi. Benim de gözüm dışarılara kayıyordu. Emre ile birlikte olmak için bundan daha iyi bir fırsat bulamazdım. Ablam evden çıkınca hemen Emre’yi içeri çağırdım. Ona açıkça söylecektim ve eğer isterse birlikte olacaktık. Biraz aklını çelebilmek için topuklu ayakkabılarımı giydim ve eteğimi biraz sıyırıp bacak bacak üstüne atıp karşısında oturuyordum. Açıkça her şeyi söyledim. Emre şaşırmıştı ama şaşkınlığını hemen üzerinden atarak o da beni çok istediğini söyledi. Ben de mutlu olmuştum. Ama küçük beyefendinin bir şartı vardı. Kendisinin rahibe fantezisi olduğunu ve sırf bunun için evde rahibe kıyafetleri bulundurduğunu, ilk seks yapacağı kadına da bunu giydirip o şekilde onunla birlikte olmak istediğini söyledi. Ben türbanlı ve inançlı bir kadındım. Önce ters geldi, kabul etmedim. Sonrasında yaptığımın zaten inanca sığmadığını düşünerek kabul ettim. Emre odasından kıyafetleri getirdi. Ben karşısında soyundum. Türbanımı da çıkardım ve rahibe kıyafetlerini giydim. Artık hazırdık ve öpüşmeye başladık. Çılgınlar gibiydik, çok ateşli bir ortam vardı. Emre’nin yarağının sertleştiğini hissedebiliyordum. Emre’yi soymaya başladım. Yarağını elime alıp biraz 31 çektim ona. Sonrasında profesyonelce sakso yaptım. Eminim ki çok hoşuna gitti. Beni yatırdı, eteğimi sıyırdı ve amımı yalamaya başladı. Çıldırıyordum, hayatımda hiç o kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. Eşim zaten yalamazdı. Emre sertleşmiş yarağını bir çırpıda amıma yerleştirdi. Yavaş yavaş başladığı gel git hamlelerini gittikçe hızlandırdı. Canım da yanıyordu ama aldığım zevk için değerdi. Sonra Emre uzandı, ben kucağına çıktım ve yarağı götüme yerleştirdim. Kontrol ve tempo benim ellerimdeydi. Üstünde yavaş yavaş tepindim ve götümü sikmesini sağladım. Daha sonra domalmamı istedi. Götüme dayadı bir kez daha o muhteşem yarağını. Harika sikiyordu beni yakışıklım. Bir süre de öyle sikti ve boşalacağını söyledi. Ben de amıma boşalmasını istedim. O an neden bunu yaptım bilmiyoru, sanırım kocamdan intikam almak istedim. Beni Emre kadar iyi sikemiyordu çünkü. Domalmış vaziyette amıma boşalttırdım küçük prensimi. Sonrasında ikimiz de yaptığımız şeyden ne kadar zevk aldığımızdan bahsettik.